mandag den 22. oktober 2012

Stor give away, skynd dig at deltage :) - TRUKKET DEN 4. JANUAR 2013 :)


Jeg vil nå 100 faste læsere, for at komme der op har jeg i samarbejde med http://www.bagetid.dk/ lavet en stor give away, med en præmie til en værdi af 500 kroner. Præmien vil gøre en hver kage-tosse som mig glad, det er det ultimative sæt til pop cakes. Sættet indeholder følgende:




  • Spiselige stjerner, sølv        
  • Candy melts, hvid, 335 gram  
  • Chokolade smelteplade inkl. Pensel 
  • Candy melts, grøn, 335 gram      
  • Candy melts, rød, 335 gram       
  • Popcakes poser med bånd 12 stk.          
  • Popcakes pinde, 15 cm, 50 stk                       
  • Candymelts, sort, 335 gram 
  • Push-up popcakes 10 stk.  
  • Sukkerøjne, 56 stk  
  • Candymelts, pink/lyserød 335 gram  


 http://www.bagetid.dk/ har været så venlige at sponsorere denne præmie til en heldig vinder, så skynd jer at deltage i min give away, så er det måske dig der vinder.

For at deltage skal du gøre følgende:

      1.   Følg min blog via. Blogger eller bloglovin (http://www.bloglovin.com/feed/blog/4056358) (skal gøres)
      2.   Følg bagetids facebook side http://www.facebook.com/Bagetid?fref=ts (kan gøres men er ikke et krav)
3.      Lav et link eller indlæg på din blog, gerne med et billede af præmien (kan gøres men er ikke et krav).
4.      Læg en kommentar herunder, med dit navn og din e-mail, så jeg kan kontakte dig hvis du vinder. (skal gøres)


Denne give away slutter når jeg er kommet op på 100 faste læsere J


Desuden har  http://www.bagetid.dk/ været så flinke at lave en rabatkode jeg må dele med alle her på bloggen, den gælder i hele november måned og giver en rabat på 10 %, rabat koden er: NOVEMBER koden skal tilføjes i gavekort feltet under indkøbskurven.

87 kommentarer:

  1. Kathrine Johansen lillekathriine@hotmail.com, jeg har gjort det hele. Håber jeg vinder det lækre sæt! Jeg har også en give away igang, tjek den ud! http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Henriette Jensen
    yokopop1975@hotmail.com

    Så er jeg følger af bloggen og fan på facebook, super fed præmie, jeg ELSKER at bage og mine banditter elsker at spise det. Smider en deler rundt på facebook, og mon ikke en masse fra min venneliste kigger herind.

    SvarSlet
  3. Hej. Fantastisk præmie...må være med! Sara, sara.nicolajsen@gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg har delt dette opslag på min Facebook-profil, da jeg ikke har en blog :-)

    Lækker præmie, og mit lod er hermed smidt i puljen ♥♥♥

    Knus fra
    Mia Vildbrad
    mvildbrad@gmail.com

    SvarSlet
  5. håber jeg er heldig fed præmie
    m.v.h mie hostrup
    miehostrup@hotmail.com

    SvarSlet
  6. jeg deltager ikke men er blevet fast læser :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  7. Hej
    Fantastisk præmie og dejlig blog.
    Jeg er med her
    Hilsen Kirsten

    Kirstenmkklsn@gmail.com

    SvarSlet
  8. Så er det hele gjort! :D

    Min mail er: rikkefriis@rocketmail.com

    Og der er et link til mit indlæg her: http://www.wiksen.dk/2012/10/give-away/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ser bare så godt ud, det er jeg meget glad for :)

      Slet
  9. Hej!!! rigtig fin give away, jeg har liket og lovet og linket, så må vi håbe der kommer lidt fart på!!!
    kærlig hilsen
    Lissen

    SvarSlet
  10. Fin give-away
    Jeg deltager ;)

    // emma.buhl@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Lækkert jeg vil gerne være med, elsker at bage samt at spise de lækre sager :-)

    jeg følger via af GFC :-)

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  12. Super fed give away!
    Håber virkelig jeg vinder (:

    SvarSlet
    Svar
    1. husk at skrive din email, så jeg kan kontakte dig hvis du skulle være den heldige :)

      Slet
  13. Jeg deltager - anna.morch@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Det ville bringe stor glæder herhjemme... Vi elsker at bage, men har endnu ikke forsøgt popcakes :)

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  15. Lækker præmie :-)
    Har delt på Facebook, da jeg ikke har nogen blog.

    Krydser fingre ;-)

    SvarSlet
  16. Sikke en dejlig pakke :) jeg håber du hurtig når op på de 100 læsere og sikke en lækker gave til alle (10%)
    Hilsen Lene lenegk@ofir.dk

    SvarSlet
  17. Jeg følger dig :)

    Mvh. Sisse
    sissehelena@gmail.com

    SvarSlet
  18. Sikke en LÆKKER Give Away!

    Jeg har fuldt alle punkter ;)

    Kristine, kristinewjorgensen@gmail.com

    www.den-lille-blomst.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Har fået nyt blognavn og adresse, men er stadig med på alle punkterne ;)

      Kristine, Hos Frøken Kristine
      www.frokenkristine.blogspot.dk

      Slet
  19. Det kribler helt i mine fingre for at prøve at eksperimentere med popcakes...det er et must på min to-do-liste ;0) Jeg krydser fingre for flere læsere og at præmien hopper i min postkasse! rikkeriks85 (snabela) gmail.com

    SvarSlet
  20. done :) deltag også gerne i min give away her http://krea-kaos.blogspot.com/ (også kagerelateret ;))

    krydser fingrene

    sandra grøne, sandravarn@gmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg er helt sikkert med i sådan en lækker gave. Deltag også i min skønne give away.-) Selvfølgelig ikke et must:-)

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  22. Sådan en fantastisk gave :)
    Jeg er helt klart med :D

    SvarSlet
  23. Jeg følger dig på bloglovin, også af ren interesse, rigtig fin blog :)

    www.helleialanya.bloggersdeligt.dk

    Mail: mortito20@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Sikke en fin præmie :-)
    malene.vh@hotmail.com
    Malene Andersen

    SvarSlet
  25. Deltager :-)
    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Lækker giveaway :-)

    juliehedegaard@hotmail.dk

    SvarSlet
  27. Fin give away :)

    Susanne

    Skoven@c.dk

    SvarSlet
  28. Ihhh hvor lækkert! Følger dig på Bloglovin' og har også smidt en deler rundt <3 <3 <3

    Krydser så meget for at jeg er heldig - Bastian ville blive heeeelt vild hvis vi skulle igang med at bare pop-cakes <3

    Deler da også lige på FB og ser om der er andre der finder vejen til din inspirerende blog <3

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  29. Linket til din blog virker ikke, ellers ville melde mig til.
    Men jeg har syntes godt om din facebook side. :)

    Reza Ismaili
    Reklamer1982@gmail.com

    SvarSlet
  30. lækker giveaway! I'm in!

    Kig forbi min giveaway

    SvarSlet
  31. Rigtig spændende give-away. Jeg er med som fast læser og har linket på min egen blog :-)
    Krydser fingre for at jeg vinder denne.
    /Linda (ld@dolmerskov.dk)

    SvarSlet
  32. Fulgte dig selvfølgelig i forvejen:-)
    kattemilla snabela hotmail .com

    SvarSlet
  33. Jamen HER må jeg bare følge med.

    SvarSlet
  34. Ups glemte jonnadm@hotmail.com

    SvarSlet
  35. følger med blogger :)
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  36. jeg følger din blog og får gode ideer :)
    venlig hilsen mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  37. Fin giveaway.. Jeg deltager gerne

    birkechristina@hotmail.com

    Christina

    SvarSlet
  38. Jeg følger dig nu via bloglovin og vil gerne deltage :-)
    Linda Nielsen, neskonk@gmail.com

    SvarSlet
  39. Deltager glædeligt - håber snart der skal pyntes kager så :)
    annesisse(a)hotmail.com

    SvarSlet
  40. Sikke en fin give away. Jeg følger også din blog nu :)
    tinek@dlgmail.dk

    SvarSlet
  41. Er fast læser, og følger på facebook, tror det også lykkedes med bloglovin, men der er jeg helt ny, så er ikke sikker.


    Har fået et billed af din give-away lagt på min blog:)

    http://mitableomdagen.blogspot.dk/
    hilsen christine matz, christine_mk31@hotmail.com

    SvarSlet
  42. ihh en lækker giveaway! jeg krydster fingre :-)

    SvarSlet
  43. Sikke en lækker præmie, jeg krydser fingre for at jeg vinder.

    SvarSlet
  44. Fantastisk præmie. Elsker at bage og har forsøgt mig med popcakes et par gange, men er ikke blevet helt gode venner med dem, så måske det kunne hjælpe, hvis jeg vinder disse fine ting.
    Har forsøgt at linke men det vil ikke rigtig lykkes, kan ikke finde ud af hvorfor, øv! Men er straks blevet fast læser:-)

    SvarSlet
  45. Ov, for en lækker give-away! Lige til de kolde vintermåneder!

    Jeg er med.

    - Camilla / toenning@gmail.com

    SvarSlet
  46. Det vil jeg gerne vinde :) Følger via blogger.

    Stine - 12345stine@gmail.com

    SvarSlet
  47. Er med i din give away ! Totalt spændende!

    Kirstina.adolph@gmail.com

    SvarSlet
  48. Hej Mia.
    Super lækker blog du har dig.
    Jeg har tilmeldt mig som fastlæser, er vild med kager og opskrifter mm.
    Lækker lækker give away. Jeg har sat dig på min faste blogger og syntes godt om på face.
    Min mail: marija-kulager-ipsen@hotmail.com
    glæder mig til at følge din blog.
    kh marija

    SvarSlet
  49. Lækker give away!
    - Jeg har også en kørende - kig forbi.
    Alle tingene er gjord, og krydser arme og ben. Det kunne være den BEDSTE julegave, til min plejefamilie!!
    Christinachili.blogspot.com

    m-ii-m@hotmail.com

    SvarSlet
  50. Hold da op en fin Give Away. Den vil jeg rigtig gerne være med i:-) Og dejligt, du er med i min. Glæder mig til at følge din blog!

    God dag,
    Sidsel

    SvarSlet
  51. Rigtig flot Give away, jeg deltager gerne, kig endelig forbi min blog hvis du har lyst

    SvarSlet
  52. Jeg vil gerne deltage :)
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  53. sikke en fin giveaway, jeg vil meget gerne deltage, har liket og følger dig via bloglovin' og gfc :) Hanan, heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  54. Jeg vil gerne deltage og har tilmeldt mig via Google Friend Connect. Håber det er ok.

    ullach@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro det er, er glad for du vil deltage og følge mig :)

      Slet
  55. Jeg vil meget gerne være med i din giveaway. Har meldt mig som fast læser af din blog. /Rikke.

    SvarSlet
  56. Jeg vil meget gerne deltage :D
    sofieriis@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Jeg vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  58. Freja Kock
    freja.kock@live.dk

    http://tanke-boksen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  59. Jeg er med:)
    Linebach@stigdamen.dk

    SvarSlet
  60. ja da. den er jeg da helt klart med på....elsker at bage ;)

    mvh.

    lottewegger@gmail.com

    SvarSlet
  61. Så er jeg med! :-)

    Hilsen Maria elmelund møller
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  62. følger på google friend connect

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    kig forbi min accessories.dk giveaway med 8 præmier og del gerne din egen giveaway på facebook siden
    danske giveaways her


    SvarSlet
  63. Uuh hvor lækkert :-).

    Steffienggaard@yahoo.dk

    SvarSlet
  64. Følger allerede på bloglovin :)
    Krydser fingre ;)

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  65. Super give away, vil da gerne deltage. glæder mig til at følge din blog

    Arnenstrom@hotmail.com

    SvarSlet
  66. Må da lige være med her :)

    /helle

    SvarSlet
  67. Følger med på blog og facebook.... fin give away

    Hwulff@lite.dk

    SvarSlet
  68. Åh, sikke en fin giveaway. Og jeg elsker at bage, så jeg er glad for, at jeg fandt din blog. Jeg er nu fast læser.
    http://gudrunjac.blogspot.com

    SvarSlet
  69. Jeg er med - vil så gerne prøve at lave popcakes, og med denne præmie er der jo alle muligheder for at komme igang! Følger dig på bloglovin :-)
    tina.kammersgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  70. Næææ, endnu en kagenørd med hang til "nusserier" ligesom mig selv! Hvis jeg bliver den heldige, giver jeg præmien vidre til mine piger på 6 og 8 år som også elsker at dekorere kager <3 Er fast læser og medlem af gruppen på FB

    Rigtig godt nytår

    sandie (sandielarsen@stofanet.dk )

    SvarSlet
  71. Jeg vil gerne være med, selvom jeg følger dig i forvejen(:
    annaskage.com

    SvarSlet
  72. Nice!
    Følger dig på bloglovin og er blevet fast læser ^^
    ost505@hotmail.com

    SvarSlet
  73. Skøn giveaway :o)

    camillamhj (a) gmail.com

    SvarSlet
  74. Marie Josiasen
    mariejosiasen@hotmail.com
    mariejosiasen.blogspot.dk

    SvarSlet
  75. Ej, det vil jeg da helt vildt gerne vinde :)

    mvh Pia
    p.lindehoej@gmail.com

    SvarSlet
  76. Nu krydser jeg lige fingre for du endnu ikke har trukket en vinder:-)
    Følger via bloglovin!
    Trinsling@forum.dk

    SvarSlet
  77. wow en drømmepræmie <3

    Kjerstine Larsen

    Kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet

Kom endelig med en kommentar :)