tirsdag den 29. januar 2013

Fødselsdags give away - TRUKKET DEN 11. FEBRUAR 2013


I anledning af bloggens 1 års fødselsdag den 11. Februar vil jeg belønne mine trofaste og søde læsere med en lille give away.
Du har derfor muligheden for at vinde denne smarte køkkenvægt med målebæger.



Hvad skal du gøre for at deltage i konkurrencen?

  • Følge bloggen på Blogger og eller bloglovin
  • Tilmelde dig nyhedsbrev på http://alletiderskager.dk/
  • Husk at skrive en kommentar her under hvor du oplyser din e-mail, så jeg kan kontakte dig hvis du er den heldige vinder :)
Der altså kun tre krav der skal være opfyldt for at du deltager i konkurrencen :)

Vinderen bliver offentliggjort her på siden den 11. februar kl. 20.00 :)


// Mia Andersen


Husk at kigge forbi http://alletiderskager.dk/, dette er en opskrift portal, hvor du har mulighed for at få gaver for de opskrifter du ligger ind på siden! :) (Se mere info her: http://alletiderskager.dk/information/)

Husk også at deltage i sidens lancerings konkurrence, antallet af deltagere er over 20, dette betyder at der er kommet en hemmelig ekstra præmie med i gevinsten :)
http://alletiderskager.dk/lancerings-konkurrence-vind-et-gavekort-til-tekanden-dk/

46 kommentarer:

  1. Sikke da en smart vægt :D
    Jeg vil da rigtig gerne være med i den fine fødselsdagskonkurrence.

    Og stort tillykke med bloggens snarlige fødselsdag

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen! ;) Og sikke en lækker gave :)
    - Frida, fridalykke@mail.com

    SvarSlet
  3. Kæmpe tillykke med årsdagen! Elsker at følge med her, og er allerede blevet ret glad for Alletiders Kager :-)

    - berit1986@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Det var da en genial og lækker gave. Tillykke med årsdagen--

    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  5. hold op den er smart - håber jeg vinder nu jeg selv har fødselsdag samme dag som din blog ;) sandravarn@gmail.com

    Kig også gerne forbi min give away hvor du kan vinde en krea pakke:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/01/give-away-7.html

    SvarSlet
  6. lækker konkurrence! Tallene er efterhånden slidt af alle mine målebægre, så kunne være perfekt at vinde det her :D

    sofieriis@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Tillykke med 1 års dagen :)
    Vægten ville jeg meget gerne vinde
    Latifa-haj@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Hvor smart! Vores køkkenvægt trænger også til en udskiftning - Den er ved at være noget sløv i det :) Følger via blogger.
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Eeeej Tilykke! Deltager med glæde :)
    kreagrotten@fallingnorth.dk

    kreagrotten.blogspot.dk

    SvarSlet
  10. På forhånd tillykke med 1-årsdagen!

    Vi har en unøjagtig bagevægt og en revnet målekande.
    Det er da synd for min kæreste, når han nu elsker at bage (til mig), ikke?

    (kattemilla@hotmail.com)

    SvarSlet
  11. Hold da op hvor er den smart :-)!!

    SvarSlet
  12. rigtig smart:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  13. Uh den vil jeg rigtig gerne vinde. :D

    millamusen@jubii.dk

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Elsker at bage, så det ville da bare være dejligt at vinde. Følger dig via bloglovin!
    Trinsling@forum.dk

    SvarSlet
  15. Har opfyldt alle kravene. Vil så gerne vinde den! (:
    Mail: Sandrarytterjensen@hotmail.com

    SvarSlet
  16. jeg er med :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  17. Tillykke med bloggens fødselsdag! Og hvor er det bare smart :) Jeg følger dig! simonebroe@live.dk

    SvarSlet
  18. Alle tre ting er hermed gjort :)
    michellesonnejensen (snabel-a) hotmail.com

    SvarSlet
  19. Tillykke med 1 års dagen til bloggen.

    Så er alle tre punkter opfyldt og jeg glæder mig til at følge dig.

    Du er også meget velkommen til at deltage i min give away på:
    http://kagertilkaffen.wordpress.com

    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, min mail er birkechristina@hotmail.com

      Slet
  20. Tillykke! Jeg følger dig selvfølgelig - og alt det man nu skal.

    Jeg håber at jeg vinder denne, så min plejemor kan få den :)

    SvarSlet
  21. Signe K.
    signekraemmer@hotmail.

    Jeg har gjort det hele:-).

    SvarSlet
  22. Den er smart! Følger dig allerede og er tilmeldt nyhedsbrev, så nu mangler jeg kun at krydse fingre :)
    tina.kammersgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Smart! Jeg krydser fingre, nu hvor jeg har gjort alle tre ting ;)
    malenejuulrasmussen@gmail.com

    SvarSlet
  24. Sikke en fin konkurrence :)

    lesliespam89@gmail.com

    SvarSlet
  25. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  26. tillykke!
    prøver lykken
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  27. Den er godt nok smart... Jeg er helt sikkert med ;)

    Tillykke :)

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  28. wauw jeg er da i den grad med vil jeg sååå gerne vinde

    deler også din give away på min blog!

    xxx for at jeg er den heldige!

    SvarSlet
  29. smart kande. elsker også at bage og gør det meget, så denne er bare sagen.

    mvh. lottewegger@gmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg er med :)Den er super smart!

    SvarSlet
  31. Jeg er med :)
    Vh.
    Danielast87@hotmail.com

    SvarSlet
  32. Jeg følger nu med på Bloglovin og jeg modtager allerede jeres nyhedsbrev :-)

    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Smart vægt !!!

    venlig hilsen
    Kirsten Ebert
    kirsten@4700happiness.dk

    SvarSlet
  34. Tillykke med bloggens 1 års dag. :)
    Den lille vægtkande må gerne stå i mit køkken. ;)

    Mange kagehilsner
    Bettina / Momses-univers
    bedyma@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Sikke en spændende hjemmeside du har :-)
    Har tilmeldt mig begge steder :-)
    bentekepp@gmail.com

    SvarSlet
  36. Tillykke med fødselsdagen.
    Og sikken en skøn blog du har.
    Jeg følger via facebook, google connect, google+ og bloglovin
    Rigtig lækker vægtkande, som helt sikkert kan få mig i omdrejninger med bagværket igen..;)
    Aftenhilsen fra Birdie//Birthe R. Nygaard

    SvarSlet
  37. Uhhh jeg kan lige nå at være med.
    Tillykke med fødselsdagen.
    Jeg vil vildt gerne vinde, da min vægt er stået af og den er ikke til at undværer, så det ville jo passe perfekt.

    SvarSlet
  38. UHA - skynder mig lige at smide mit lod i puljen ♥♥♥

    Knus fra Mia (mvildbrad@gmail.com)

    SvarSlet
  39. Den ville jeg gerne vinde.
    Hilsen Stella
    stella.lundberg.fischer@gmail.com

    SvarSlet

Kom endelig med en kommentar :)