lørdag den 6. april 2013

Give away til mine trofaste læsere :)

Efter lang tids stilhed på bloggen, vil jeg starte en give away, desuden har bloggen snart nået 200 faste læsere i alt på blogger og bloglovin, og dette skal fejres.

Jeg vil takke alle der følger bloggen, det er dejligt at i gider følge med :)

I har muligheden for at vinde en Lekue Decopen i pink med 4 mundstykker.


Hvad skal i gøre for at deltage?

-Følge bloggen via. Bloglovin eller blogger
-Tilmelde dig nyhedsbrev på http://alletiderskager.dk/
-Skrive en kommentar til dette indlæg, hvor du husker din e-mail, så jeg kan kontakte dig, hvis du er den heldige vinder.

Denne give away slutter den 20. April, og hvis bloggen er kommet op på 250 faste læsere, kommer der selvfølgelig en ekstra præmie til den heldige vinder :)


//Mia Andersen

32 kommentarer:

  1. Skøn præmie :) Jeg er med!
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  2. Nu lyder jeg måske lidt dum, men hvad er det helt præcis? Er den til at dekorere kager? I så fald ville jeg elske at deltage, men bor desværre i Spanien, så det bliver nok lidt besværligt ;)
    Tjek gerne min blog på www.mivida.bloggersdelight.dk :)

    SvarSlet
  3. Dejlig giveaway :-D
    Mvh Maria Møller
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  4. Fed give away!
    Jeg deltager.
    jansegj10@gmail.com

    SvarSlet
  5. Fedt, vil gerne være med :)

    michellesonnejensen (snabel-a) hotmail.com

    SvarSlet
  6. :-) den er jeg da med på
    Yvonne.h.ipsen@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne være med
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  8. Jeg deltager meget gerne(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et flot ur(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/03/give-away-nr-31.html

    SvarSlet
  9. Dejligt giveaway. Jeg er med ;). Jeg følger via Bloglovin

    SvarSlet
  10. Skøn giveaway jeg er med :)

    SvarSlet
  11. Super fin give away
    Ca_milla7@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Spændende!

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  13. Jeg er med!

    Min mail er waynue@live.dk

    SvarSlet
  14. Super fin giveaway!

    vivalas@live.dk

    SvarSlet
  15. Thumbs up :)

    Mailen er kjensen1885@live.dk

    SvarSlet
  16. Jeg håber at jeg vinder denne fede gadget. Krydser fingre (-:

    Min email er forresten ilcognito@live.dk

    SvarSlet
  17. Jeg følger begge steder. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  18. Jamen jeg følger dig jo glædeligt i forvejen og er tilmeldt nyhedsbrevet, så her er kommentaren, og jeg krydser fingre :D

    SvarSlet
  19. Uh, lækkert. Jeg nyder jo din blog, så jeg håber da at flere vil finde vejen til den, så flere kan nyde godt af dine indlæg.

    berit1986@hotmail.com

    SvarSlet
  20. årh sådan en har jeg altid gerne ville have.
    Har opfyldt alle krav for at deltage.

    gruzlie(a)hotmail.com
    anettesuniversdk.blogspot.dk

    SvarSlet
  21. Sådan en mangler jeg!!

    Louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  22. Ja, for pokker. Det er jo et must!
    Annalynge@live.dk

    SvarSlet
  23. Fed giveaway...:-) Jeg følger og har tildmeldt mig nyhedsbrevet :-)
    peruntha@live.com

    SvarSlet
  24. Ville være sjovt at prøve :-) kvium75@gmail.com

    SvarSlet
  25. Fed giveaway :-)

    sschackinger@gmail.com //Sheila Samsing Schackinger

    SvarSlet
  26. Rigtigt skøn ting, kunne jeg godt bruge :)

    hvis jeg vinder, må du meget gerne informerer mig via min blog. At skrive sin mail i et indlæg indleder rigtigt meget til spam nemlig :(

    SvarSlet
  27. skøn og brugbar giveaway. deltager hellere end gerne :-)

    mvh.

    lottewegger@gmail.com

    SvarSlet
  28. det er lige til mig!!
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  29. Encourage your child to collect a box of mementos and use each item as a story-starter. http://bb3c3rfuxd.dip.jp http://dr7hfwq7ka.dip.jp http://2oqv8stij0.dip.jp

    SvarSlet

Kom endelig med en kommentar :)