mandag den 10. september 2012

Se her :)

Jeg har fundet sådan en fin side, som jeg vil dele med jer :)

www.kitchenone.dk

De har nogle super fine ting :)

Her er et par eksempler jeg faldt over:

Først et super fint jungle sæt, jeg tror det kunne være rigtig fin underholdning, særligt når børnene skal hjælpe til i køkkenet :)

Jungle sæt

Dette fine macaron sæt er også super fint:

Macaron sæt

Man kan selvfølgelig også nøjes med macaron måtten, jeg synes det er et super fint alternativ til bagepapiret i den her sammenhæng, det sikrer virkelig at man får en fin størrelse på sine macarons :)

Macaron måtte

Det var bare lige et lille udsnit af alle de smarte ting jeg faldt over, kig forbi siden, de har virkelig en masse, Godt at have :)

Ha en dejlig dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom endelig med en kommentar :)