søndag den 4. november 2012

Et nyt projekt er undervejs :)

Jeg har en ny hjemmeside under opbygning, og kunne rigtig godt tænke mig at du kiggede forbi (klik her), siden er som sagt under opbygning, og er derfor hverken helt eller halvt færdig, men jeg kunne rigtig godt tænke mig hvis i alligevel ville give mig feedback på projektet.

Samtidig skal du være velkommen til at sende mig din yndlings cupcake opskrift samt et billede, denne vil blive lagt ind på siden, og jeg vil på siden give dig et link til din blog. Linket vil selvfølgelig være et "follow" link, så det vil have en betydning for din hjemmesides placering.

Send mig din opskrift og et godt billede af cupcaken til min mail: mia_zafir@hotmail.com
eller send et link i en kommentar, til en opskrift fra din egen blog, som jeg må bruge på siden.

Meningen med denne hjemmeside, er at samle en lang række spændende cupcake opskrifter. cupcake verdenen er kæmpe stor, og der er et utal af muligheder, men når man mangler lidt inspiration til bagningen i hverdagen, kan det være super fint, at man har et sted, hvor man kan søge inspiration.

Jeg håber på at der er nogle af jer bloggere der har lyst til at komme med  feedback eller gode opskrifter til siden :)

Ha en dejlig aften :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom endelig med en kommentar :)