onsdag den 14. november 2012

Jul - pakkeleg - vil du være med?

Nu nærmer vi os julen, og med julen høre der altid en pakkeleg.

Så jeg tænkte at vi skulle starte en her på bloggen :)

De to første der melder sig her på bloggen, vil modtage en pakke hver fra mig, efterfølgende skal hver af jer sende en ny pakke retur til mig og invitere to nye deltagere på jeres blog.
De to der melder sig på din blog, skal modtage en pakke af dig, sende en retur til dig og igen invitere to nye deltagere hver. Dette skulle gerne fortsætte i en lang kæde af gode gaver og glade bloggere, derfor er det også vigtigt at alle sender pakker som lovet :)
Pakkerne skal være hemmelige indtid modtageren har fået pakken, og kan skrive et fint indlæg om pakken.

Jeg håber at vi kan få en god pakkeleg igang :)

Fortsat god aften og husk at deltage i min give away :)


Husk at skrive din mail i kommentaren, så kontakter jeg dig :)

4 kommentarer:

  1. Hej jeg vil gerne være med!!!!!
    kærlig hilsen Lissen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lissen
      send mig en mail med din adresse,så vil jeg sende din pakke :)
      mia_zafir@hotmail.com

      Slet
  2. Hej !!

    Jeg vil gerne være den anden deltager? :)

    Super skøn ide!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :)

      Send mig en mail med din adresse, så sender jeg din pakke :)

      mia_zafir@hotmail.com

      Slet

Kom endelig med en kommentar :)