fredag den 22. februar 2013

Årets kage 2013 - skal du med?



Årets kage 2013

Jeg har netop bestilt biletter til arrangementet "Årets kage 2013" her. Jeg glæder mig helt vildt, er sikker på det bliver en oplevelse :)
Her er vinderkagen fra 2012, rigtig flot må man sige :)


Skal du også med til årets kage 2013? eller har du været med til arrangementet før og, hvis, hvordan var din oplevelse ? :)

Jeg skal afsted med min bedste i år, så vi tager en hyggelig tur fra det sønderjyske til storbyen med overnatning osv. det skal nok blive rigtig hyggeligt, det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg glæder mig rigtig meget :)


//Mia Andersen

4 kommentarer:

  1. Øj det ser bare lækkert ud det gad jeg nu godt... Og da super hyggeligt at du tager din bedste med;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja den ser super god ud, glæder mig også helt vildt :)

      Slet
  2. Ja, den er godt nok fin!:-)

    Kig forbi - http://idas-notebook.blogspot.dk/

    Knus Ida<3

    SvarSlet

Kom endelig med en kommentar :)